Bir Sultana Aşk Mektuplar-1

Bir Sultana Aşk Mektuplar-1


(Bilinmeyen Bir Aşkın Delisi’nden)



Karanlık çarşaf, çarşaf serilirken gecenin üzerine.

Sen, Bana gelirdin geceyi bölerek kirpiklerinle

Bir yarasa, sevinç kanatları çırpardı karanlıkta

Umursamadan yapraklar, varlığını mevsimlerin

Kokular salarken en ücra köşesine karanlıkların

Taşıyamazken bacakların düğümler çözülürken

Kendi elinle açıp gündüzden çözdüğün düğmeni

Sen, Bana gelirdin gündüzlere inat serinliğinle



Yarasalar karanlıkta aşklarından çığlıklar atarken

Ulurken çakallar, sinsice yürürken leş kokularına

Ceylanlar, canları pahasına koşarken sulaklara

Bilmem ki Sen’i salan neydi şehrin sokaklarına

Bir ışık yansırdı odamın penceresinden içeriye

Güzelliğini; görüp, gösteremeyecekler diyerek

Aynalar tam kalbinden vurulurdu utançlarından

Anlardım ki Sen, yine yollardasın hayallerinle

Sen, Bana gelirdin geceyi aydınlatan güzelliğinle



Sarmalardın, okyanuslar kadar derin bakışlarınla

Bir an boğulacağımı zannederdin gözlerinde

Kirpiklerin yetişirdi imdadıma ve salardı beni

Yüzünün al, al yamaçlarından aşağıya doğru

Karanlığı; gergef, gergef dokurdun ruhuma

Yapraklar, seher vakti çiğ tanelerini beklerken

Çatlayan dudaklardan tenime fışkırırdı alevler

Ben içtikçe içer, serinlerdim dudaklarından

Kaybolurdu baykuşlar, hepten susardı çakallar

Sen, Bana gelirdin karanlığı bastıran çığlığınla





Bekir K Ahıskalı



Bir Sultana Aşk Mektuplar-1-SEN BANA GELİRDİN GECEYİ BÖLEREK