Gel kendini çıkar yüreğimden

Gel kendini çıkar yüreğimden




Şehir Yazıları-13



Gel kendini çıkar yüreğimden, at beni bu şehrin sokaklarına.

Bir kimsesizde ben olayım, kaldırım taşları arasında yapayalnız.

Sürüklesin benide yağmurlar en kuytulara

Toprağa her basıldığında, yüzümde ayak izleri kalsın

benden daha umursamazların ayaklarından.



Çiğneyip geçsinler beni,

şehrin sokaklarında kaçamak sevişenler.

Yüreğinin yamaçlarından yuvarlanıp parçalanmaktan daha kötü değildir.

Fark edilmemekten daha iyidir, farkedilip çiğneniyor olmak belki

Sök at beni kalbinin koylarından, şehrin kaldırımlarına.



İstenmediğim yüreğinde mevsimsiz yaşamaktansa

benim de ömrümde bir baharım olsun istiyorum.

Arada başıma yağmurlar yağsın, güneşler okşasın beni.

Hiç var olamamaktansa, bir günlük ömüre razıdır kelebekler.

Hadi yırtarak at ki çöpçüler süpürmek için çöp beklemekte...



Bekir K Ahıskalı

08.11.2005

Şehir Yazıları-13