Tut Ellerimi

Tut Ellerimi


Geleceğimdi yastığımın altına koyduğum

Ümitlerim beklediğim mutluluğumdu benim

İlk gördüğüm an esirin oldu gözlerim

Tokalaştığım elimi koyuyorum başımın altına

Kabusta olsalar bana aitti bütün rüyalarım

Çığlıklarla uyansam da benimdi uykularım

Kırılsalar da benimle yaşardı ümitlerim

Sınırsız hayallerimle benimdi kara geceler

...ve ben sabahı beklerdim çaresiz ve yanık

yağmuru bekleyen çöller misali



Geceler cellat olmuş mahpus gönlüme

Sabahlar hançer gibi saplanır yüreğime

Gözyaşlarım tekrar, tekrar yıkar bedenimi

..ve sen sevgili bir bedel oldun cahil ömrüme

..ve ben bir bedel olarak veriyorum ömrümü

o okyanuslar kadar derin mi derin gözlerine

Bir ay gibi doğ gecelerime, karanlığa inatla

ve ben sabahı bekleyeyim senin yokluğun da

Nemli ve bitkin gecelerimi sana bırakayım

Bir yokluğa fırlatıp atayım hayallerimi

Benimle gelsin bütün gerçekler ve sen

Sakın ağlama hadi sil gözlerini

Cesaretin varsa tut ellerimi bırakma



Bekir K Ahıskalı



Acı Kokar Karanlıklar